Přeskočit na hlavní obsah

PŘÍRŮSTKY za září:

AHOJKY!❤                                                                         
Nelekejte se prosím vás té hromady knih, co vidíte na fotce!:D
Měla jsem totiž narozeniny a k tomu jsem využila slevy 1+1 na yoli knihy, která probíhala v Neoluxoru celé září :). Takže teď už si nějakou tu dobu knížky kupovat nebudu (i když znám se :D)..



Dohromady: 8 knih
.............................................................



                                                             
Jako první tu mám právě yoli knížky :). Koupila jsem si Všechny malé zázraky od autorky, která také sepsala Tíhu vesmíru (tu jsem nedávno četla a pokud půjde vše jak má, tak bych na ni měla udělat recenzi i tady na blogu, nicméně pokud se chcete podívat, už jsem takovou menší dělala na mém bookstagramu). A jako další jsem si odnesla Tisíc polibků od pro mnoho z nás zatím neznámé Tillie Coleo. Na tu se těším obzvlášť, jelikož u ní všichni brečí, tak uvidím, jestli já budu taky..



Největší radost mi však udělaly nová vydání Harryho ❤. Jelikož máme doma celou sérii v tom normálním vydání, která je ke všemu bratrova, rozhodla jsem se, kupovat si postupně jednotlivé díly v tom novém. Protože PANEBOŽE! To je tak dokonalý!❤


Poté, jelikož jsem opravdu velká milovnice trilogie Všem klukům, které jsem milovala, jsem si musela pořídit poslední díl, který jsem již četla a brzy plánuji udělat recenzi na samotnou trilogii :).


Knížku, kterou momentálně čtu, a kterou jsem také dostala k narozeninám, je Hana od české spisovatelky Aleny Mornštajnové. Knížka se mi zatím moc líbí a určitě na ni vyjde recenze!


Od bráchy jsem dostala první díl série: Alea dívka moře, která má nejenom úžasnou obálku, ale i anotace je velmi poutavá. Jako na všechny ostatní knížky, jsem na ni zvědavá a moc se těším, až si ji přečtu!


A poslední knihou, kterou vám dnes ukážu, je Volání netvora od Patricka Nesse, které má úžasné ilustrace a také slibné recenze, tak uvidíme..:)


To by tedy byly všechny knížky, které jsem buď dostala nebo si je pořídila, za měsíc září.
Určitě mi dejte vědět, jestli jste některou z nich četli a jaké knihy jste si pořídily vy!


S láskou Sarah



Komentáře

  1. Moc pěkné nové kousky :) Ani bych nevěděla, do kterého se pustit dříve :) Také jsem využila slevy u yoli a nakupovala :) A mám radost, že jsem objevila tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee! Děkuju moc! To jsem ráda :) Jinak s tím do které knihy se pustit dříve, to mám také trochu problém..:D

      Vymazat
  2. Tahle edice Harryho je úžasná!! Sbírám tohle vydání v angličtině! :)
    A na Hanu jsem moc zvědava! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tohle vydání je prostě boží! A Hanu jsem už četla a moc se mi líbila, plánuji udělat v nejbližší době recenzi i tady :).

      Vymazat
  3. Nádherné kousky! Hanu i Volání netvora bych si moc ráda přečetla. A nová edice Harryho je krásná! Tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECENZE: Den co den - David Levithan

Ahoj! :) Dnes jsem si pro vás připravila opět recenzi a to na knihu Den co den od Davida Levithana. Kniha patří do trilogie, což jsem zjistila až na konci knížky :D, ale osobně mi to vůbec nevadí, jelikož jsem si tento příběh opravdu zamilovala.. Takže jsem si hned po dočtení, rezervovala v knihovně další díl! Autor: David Levithan Nakladatelství: CooBoo                                                       Počet stran:  342 stran Rok vydání:  2013                                               Hodnocení: 10/10 Anotace:                                                                             Den co den jiné tělo. Den co den jiný život. Den co den zamilovaný do té samé dívky. Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného, a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a za

PŘEČTENO za červenec a srpen

Zdravím všechny knihomoly! Jelikož již bohužel odstartoval nový školní rok, tak přicházím s novým článkem a to s celkovým shrnutím knih, které jsem za prázdniny přečetla :). Dohromady je jich 10 a teď vám je postupně ukážu. Jdeme na ně! :) První přečtenou knihou jsou Kečupová mračna od Annabel Pitcher. Kniha mě zaujala hlavně obálkou a neobvyklým názvem. Knížka vypráví o dívce Zoe, která se svěřuje pomocí dopisů jednomu vězňovi v Texasu. Provedla totiž něco s čím se nedokáže smířit a proto se to také bojí vyslovit nahlas. Příběh se odehrává v přítomnosti, i v minulosti, což se mi na knize líbilo. Celkově jí dávám 3,5 / 5. Dále je tu kniha spisovatelky, od které jsem si chtěla už delší dobu něco přečíst. Jedná se o Lolu a kluka od vedle od Stephanie Perkins. Kniha vypráví o středoškolačce Lole (její celé jméno je Dolores a já převelice děkuji autorce, že zvolila po dobu vyprávění verzi kratší, jelikož se mi vždy pod jejím celým jménem hned jednoznačně vybaví Dolores Um

2. Knižní advent - Oblíbené vánoční filmy a písničky

Tak tu máme již druhý advent a já si pro vás připravila článek s mými oblíbenými vánočními filmy a písničkami :). Sama jsem si teď v poslední době pouštěla nespočet vánočních playlistů, jak už při pečení cukroví, tak třeba při úklidu a výzdobě mého pokoje. Tudíž jsem se rozhodla, vám sem dát mé úplně nejoblíbenější vánoční písničky. Jdeme na ně! Jako první tu mám moji naprostou srdcovku, kterou si myslím, že musí každý znát. 1. John Lennon - Happy Christmas Dále tu mám píseň při které když tancuju, tak se vždy natřásá celý dům :D. 2. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You Další klasikou je písnička: 3. Wham! - Last Christmas A mou poslední písní, kterou mám téže velmi ráda. Je naprostá klasika: 4. Dean Martin - Let it Snow! A asi tu ani nemusím zmiňovat naše české koledy, které nám doma vyhrávají celý Štědrý den. A nyní se vrháme na vánoční filmy! Upřímně vůbec nevím, které vám tu napíši, protože u poloviny si nepamatuji název :D. Nicméně to snad někde dohledám..