Přeskočit na hlavní obsah

PŘEČTENO za červenec a srpen

Zdravím všechny knihomoly!
Jelikož již bohužel odstartoval nový školní rok, tak přicházím s novým článkem a to s celkovým shrnutím knih, které jsem za prázdniny přečetla :).
Dohromady je jich 10 a teď vám je postupně ukážu.
Jdeme na ně! :)



První přečtenou knihou jsou Kečupová mračna od Annabel Pitcher. Kniha mě zaujala hlavně obálkou a neobvyklým názvem.
Knížka vypráví o dívce Zoe, která se svěřuje pomocí dopisů jednomu vězňovi v Texasu. Provedla totiž něco s čím se nedokáže smířit a proto se to také bojí vyslovit nahlas. Příběh se odehrává v přítomnosti, i v minulosti, což se mi na knize líbilo. Celkově jí dávám 3,5 / 5.



Dále je tu kniha spisovatelky, od které jsem si chtěla už delší dobu něco přečíst. Jedná se o Lolu a kluka od vedle od Stephanie Perkins. Kniha vypráví o středoškolačce Lole (její celé jméno je Dolores a já převelice děkuji autorce, že zvolila po dobu vyprávění verzi kratší, jelikož se mi vždy pod jejím celým jménem hned jednoznačně vybaví Dolores Umbridgová, kterou v lásce zrovna dvakrát nemám :D), která má 3 přání :D.
Jít na školní ples oblečená jako Marie Antoinetta, chce aby rodiče už konečně přijmuli jejího přítele Maxe, a aby už nikdy neviděla dvojčata Bellova..
Třetí přání se jí bohužel nesplní a do sousedství se opět přistěhují dvojčata. V průběhu celé knihy zde vykukuje minulost a láska.
Knihu bych zařadila mezi oddechovky, které vám nic nedají, nic nevezmou. Proto hodnotím 3 / 5.


Poté tu mám 1.díl z trilogie Oko za oko od Jenny Han a Siobhan Vivian. Na knihu jsem dělala recenzi na mém bookstagramu, najdete ji zde :). Hodnotím 4 / 5.



Od Joelle Charbonneau jsem za prázdniny přečetla hned dvě knihy. Jednou z nich je Stačí jen chtít. Příběh se odehrává v městečku Nottawa, ve kterém se šíří sociální síť Need. Ten vám poskytne jakékoliv přání, ze začátku za drobný úkol. Chceš nový mobil? Máš ho mít, pozvi ale do Needu dalších pět lidí. A tak to pokračuje dál a dál, až se úkoly ztěžují a mnohem více ubližují ostatním, i když se to tak z prvního pohledu nejeví. Kniha se ze začátku hrozně táhla, už už jsem ji chtěla odložit, ale nakonec se to zpravilo a rozjelo. Při čtení mi tak trochu naháněl Need strach.. Co vám?
Knize dávám 3,5 / 5.


Hohoho..! I já jsem se rozhodla přečíst všem vychvalovaný Dvůr trnů a růží od Sarah J Maas. Kniha vypráví o devatenáctileté Feyre, které žije v chudobě spolu se svým otcem a dvěmi sestrami. Jednoho dne ji však odvleče z chatrče podivný tvor a tím příběh začíná.. :)
Osobně mě kniha mile překvapila, ba ne, byla jsem z ní nadšená! Určitě se co nevidět pustím do dalšího dílu, který už mám rezervovaný v knihovně :).
Hodnotím 5 / 5!



Již druhou knihou od autorky Joelle Charbonneau, kterou tu mám, je první díl trilogie Univerzity výjimečných. Samotná trilogie je dosti přirovnávaná k Hunger Games, které jsem nečetla, zato jsem viděla film a musím říct, že v něčem si knihy opravdu podobné jsou, ale jinak to jsou v podstatě dva odlišné příběhy. Knize dávám 3 / 5 a už tu na mě v knihovničce vyčkává druhý díl, tak se do něj, snad co nevidět, pustím :)..


Poté tu mám přesný příklad velmi známého přísloví : ,,Nesuď knihu podle obalu"..
Anoo, obal knihy se mi velmi zamlouval, proto jsem si hned také knihy v knihovně všimla :D. Názor na ni už jsem vám vypisovala na mém bookstagramu a odkaz na něj máte zde , takže se můžete mrknout tam! Knihu hodnotím 2 / 5.


Další knihou je taková menší jednohubka a tím jsou Fantastická zvířata a kde je najít. Na knihu jsem již opět recenzi dělala, můžete si ji přečíst zde :). Nemohu hodnotit jinak než 5 / 5.


Tak toto byla moje první přečtená kniha v podobě scénáře a popravdě řečeno mě tento styl mile překvapil. Ze začátku mi to tedy moc nevyhovovalo, jak bylo všechno strojené, prostě se mi to nečetlo nejlépe.. Nicméně postupem čtení jsem si na tento styl zvykla a kniha byla přečtená do dvou dnů. Jelikož jsem jako první viděla film, tak jsem si příběh krásně představovala v jednotlivých scénkách, což mě na tom celém bavilo nejvíc. Na blogu je už také recenze a přečíst si ji můžete zde. Hodnotím 9 / 10, důvod jednoho strženého bodíku naleznete v samotné recenzi :)..


Z trilogie Den co den jsem si přečetla 1.díl, který se mi opravdu hoodně :).. Kniha je plná myšlenek a názorů, které dosti vedou k zamyšlení. Samotnou recenzi můžete najít již na mém blogu, kde hodnotím 10 / 10 :).


A jako poslední přečtenou knihou za prázdniny je 2.díl trilogie Všem klukům, které jsem milovala. Dala jsem si ji jako takový malý rereading na víkend, jelikož tato trilogie se čte sama!:) Nedávno jsem dokonce přečetla i 3.díl, takže plánuji samotnou recenzi na celou trilogii! Knihu hodnotím samozřejmě 5 / 5!!!!

A to jsou všechny knihy! Dohromady je jich 11 :).. Sama jsem počítala s mnohem menším počtem, ale jelikož jsem byla skoro pořád doma, tak jsem měla více času na čtení a toho jsem co nejvíce využila! Určitě mi dejte vědět kolik knih jste přečetli za prázdniny vy! :)

S láskou Sarah



PS: Moc se omlouvám, že článek vyšel až teď koncem září, ale k dopsání jsem se dostala až tenhle víkend..:/


Komentáře

  1. Den co den mám na seznamu už neskutečně dlouho :). V poslední době ale nemám moc času číst, budu si muset ten čas nějak lépe rozložit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Den co den je skvělá knížka! Určitě se na ni nějaký ten čas najde, MUSÍ! :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje čtecí návyky - TAG:

Ahoj! Přestože už je asi 20 minut po půlnoci a můj mozek už nefunguje na plné obrátky, tak jak bych chtěla, jsem si pro vás připravila článek, respektive tag :).  Když jsem dnes večer různě brouzdala po internetu a koukala na různé blogy, tak na mě vyskočil tenhle tag, který pojednává o čtecích návycích a docela mě zaujal, takže jsem si řekla, že ho zkusím také.  No, uvidíte sami, jdem na něj! 1.) Máš doma nějaké místo na čtení? : Jelikož doma čtu asi ze všeho nejvíc, tak ano, těch míst mám hned několik..  Nejčastěji a nejraději čtu v mé milované posteli, kterou bych za nic na světě nevyměnila! :) Poté také ráda čtu v obýváku, kde se hezky zavrtám do křesla s dekou a čajíkem. No, a teď v létě jsem samozřejmě dosti trávila čas s knížkou venku, nejraději někde na zahrádce pod stromem, pěkně ve stínku a chlazeným pitím :D. 2.) Záložka nebo kousek papírku, který se válí poblíž? : Já si hrozně potrpím na záložky, takže nepřipadá v úvahu, abych si knihu jen tak založila l

RECENZE: Den co den - David Levithan

Ahoj! :) Dnes jsem si pro vás připravila opět recenzi a to na knihu Den co den od Davida Levithana. Kniha patří do trilogie, což jsem zjistila až na konci knížky :D, ale osobně mi to vůbec nevadí, jelikož jsem si tento příběh opravdu zamilovala.. Takže jsem si hned po dočtení, rezervovala v knihovně další díl! Autor: David Levithan Nakladatelství: CooBoo                                                       Počet stran:  342 stran Rok vydání:  2013                                               Hodnocení: 10/10 Anotace:                                                                             Den co den jiné tělo. Den co den jiný život. Den co den zamilovaný do té samé dívky. Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného, a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a za