Přeskočit na hlavní obsah

Knihy, které již dlouho okukuji v knihkupectví aneb na které mám zálusk:

Tak vás tu opět zdravím! :)
Dnes jsem si pro vás připravila článek s knihami, na které se vždy chodím ráda dívat do knihkupectví a časem bych si je i ráda pořídila. Navíc to bude takové malé TBR knih, co bych si chtěla přát k narozeninám :)..
Tak asi můžeme jít na to!



Jako první tu mám knížku, na kterou si pořád musím sahat, když jí někde vidím (ok, zní to asi divně, ale ona je taková heboučká a navíc ta obálka? :o).. Jedná se o nové vydání HP a kamene mudrců, které prostě musím mít! Nejdřív se mně to zdálo zbytečné, jelikož už doma tento díl mám, ale tomuto vydání se prostě nevyrovná! Navíc, když knihu rozevřete, tak je tam i mapka! A kdo by nemiloval knihy s mapkami, že? :)




Dále tu máme knihu Hanu od české spisovatelky Aleny Mornštajnové. Myslím, že jste ji museli už jistě postřehnout, jelikož o ní mluví skoro každý a i já nejsem vyjímkou.. Jedná se o knihu, jejíž příběh je psaný v průběhu více let, tudíž se tam vyskytuje i prostředí 2.světové války. Jsem na ni opravdu moc zvědavá, tak doufám, že z ní budu také stejně nadšená jako všichni ostatní! :)


                                                
 Ještě tu mám tyto dvě krásky od Emmy Donoghue, které bych si také moc ráda přečetla. Hlavně kvůli Klárce z http://klarinyknihy.blogspot.cz/ přes kterou jsem na tyto knížky narazila :)..



Poté tu mám knihu, na kterou se mi dostaly dva rozlišné názory. Jedni tuto knihu vyzdvihují až do nebes, zatímco druzí by knihu nejraději spálili :D.. Avšak i přesto si chci tuto knihu přečíst, jak ze zvědavosti, jelikož u této knihy všichni brečí, tak kvůli tomu, abych si na ni udělala svůj vlastní názor :). Každopádně pořádně nevím, kdy se k ní dostanu, ale snad někdy ano :D!



Patrick Ness. Ano, od tohoto autora jsem ještě pořád nic nečetla, i když vím, jak je poměrně známý a vychvalovaný.. Proto si hned k narozeninám chci přát jeho snad nejznámější dílo a to Volání netvora. Na knihu jsem zatím neslyšela jediný špatný ohlas, tak snad bude stát za to!



Další knihou, na kterou koukám snad od té doby co se objevila v knihkupectví, je Láska a Gelato. Knihu si snad brzy také pořídím, jelikož jsem na ni opravdu zvědavá! :)


Dnes již druhou českou autorkou, kterou tu máme, je Radka Třeštíková a kniha Osm. Jedná se o trochu jinou detektivku, jak sama autorka uvádí. Knihu jsem si zarezervovala v knihovně, tak uvidíme, kdy se k ní dostanu. Každopádně Radka již napsala knihu Bábovky, která se líbila i nelíbila a na dílo Osm, jsem zatím žádné špatné ohlasy nepostřehla, tak doufám, že si získá i mě samotnou :)..

Tak a to jsou všechny mé zálusky a tipy na knížky k narozeninám :).. Napište mi, jestli se na nějakou z knih také chystáte, popřípadě, jestli jste nějakou četli, tak šup sem s názorem! Budu se na vás těšit příště, snad už u nějaké další recenze! Zatím se mějte krásně a ahoj! :)

Komentáře

  1. Sice se mi to nové vydání Harryho hrozně líbí, ale aktuálně si pořizuji ta ilustrovaná, tak to asi oželím. Nebo si to pořídím v angličtině. :D
    Na Hanu se též chystám! Všechny ty pozitivní názory prostě nejde ignorovat. :)
    Pokoj jsem četla a za mě super! Tu psychologii postav autorka zvládla bravurně. Sice mi chvíli trvalo si zvyknout na to vyprávění, ten pohled malého dítěte, ale ve finále to byl fakt zážitek! Zázrak jsem si nedávno pořídila a jsem na to hodně zvědavá. :)
    Volání netvora je jedna z nejkrásnějších knih, které jsem četla. Perfektní ilustrace jen umocňují zážitek ze čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tak obsáhlý komentář, moc mě potěšil :)!
      Na ilustrované vydání HP by se místo v mé knihovničce určitě také našlo, tak uvidíme snad si ho také pořídím a když ne, tak si ho budu jen prolistovávat v knihkupectví, jak už je u mě známo.. :D
      Tak to je skvělé, že se na Hanu chystáš také, pak mi určitě dej vědět, jak se ti líbila :). Určitě na ni udělám recenzi!
      Juu, tak to se na Emmu Donoghue těším ještě víc! Děkuji! Snad se ti Zázrak bude líbit také :).
      No a o Volání netvora už ani nemluvím, hrozně se těším, jak na ten příběh, tak na ilustrace! :)

      Vymazat
  2. Přečetla jsem Zázrak (klidně se na něj u mě na blogu můžeš podívat :)) a sama bych si moc ráda přečetla i Pokoj, který bude určitě parádní. A byť je nová edice Harryho nádherná, sama si ji nekupuju, protože mám původní a ještě dokupuji ilustrovaná vydání :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje čtecí návyky - TAG:

Ahoj! Přestože už je asi 20 minut po půlnoci a můj mozek už nefunguje na plné obrátky, tak jak bych chtěla, jsem si pro vás připravila článek, respektive tag :).  Když jsem dnes večer různě brouzdala po internetu a koukala na různé blogy, tak na mě vyskočil tenhle tag, který pojednává o čtecích návycích a docela mě zaujal, takže jsem si řekla, že ho zkusím také.  No, uvidíte sami, jdem na něj! 1.) Máš doma nějaké místo na čtení? : Jelikož doma čtu asi ze všeho nejvíc, tak ano, těch míst mám hned několik..  Nejčastěji a nejraději čtu v mé milované posteli, kterou bych za nic na světě nevyměnila! :) Poté také ráda čtu v obýváku, kde se hezky zavrtám do křesla s dekou a čajíkem. No, a teď v létě jsem samozřejmě dosti trávila čas s knížkou venku, nejraději někde na zahrádce pod stromem, pěkně ve stínku a chlazeným pitím :D. 2.) Záložka nebo kousek papírku, který se válí poblíž? : Já si hrozně potrpím na záložky, takže nepřipadá v úvahu, abych si knihu jen tak založila l

RECENZE: Den co den - David Levithan

Ahoj! :) Dnes jsem si pro vás připravila opět recenzi a to na knihu Den co den od Davida Levithana. Kniha patří do trilogie, což jsem zjistila až na konci knížky :D, ale osobně mi to vůbec nevadí, jelikož jsem si tento příběh opravdu zamilovala.. Takže jsem si hned po dočtení, rezervovala v knihovně další díl! Autor: David Levithan Nakladatelství: CooBoo                                                       Počet stran:  342 stran Rok vydání:  2013                                               Hodnocení: 10/10 Anotace:                                                                             Den co den jiné tělo. Den co den jiný život. Den co den zamilovaný do té samé dívky. Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného, a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a za

PŘEČTENO za červenec a srpen

Zdravím všechny knihomoly! Jelikož již bohužel odstartoval nový školní rok, tak přicházím s novým článkem a to s celkovým shrnutím knih, které jsem za prázdniny přečetla :). Dohromady je jich 10 a teď vám je postupně ukážu. Jdeme na ně! :) První přečtenou knihou jsou Kečupová mračna od Annabel Pitcher. Kniha mě zaujala hlavně obálkou a neobvyklým názvem. Knížka vypráví o dívce Zoe, která se svěřuje pomocí dopisů jednomu vězňovi v Texasu. Provedla totiž něco s čím se nedokáže smířit a proto se to také bojí vyslovit nahlas. Příběh se odehrává v přítomnosti, i v minulosti, což se mi na knize líbilo. Celkově jí dávám 3,5 / 5. Dále je tu kniha spisovatelky, od které jsem si chtěla už delší dobu něco přečíst. Jedná se o Lolu a kluka od vedle od Stephanie Perkins. Kniha vypráví o středoškolačce Lole (její celé jméno je Dolores a já převelice děkuji autorce, že zvolila po dobu vyprávění verzi kratší, jelikož se mi vždy pod jejím celým jménem hned jednoznačně vybaví Dolores Um