Přeskočit na hlavní obsah

Přečteno za leden ❤ + informačka

Ahooooj!
Zprvu bych se chtěla moc omluvit, že v posledním měsíci nevyšel žádný článek, ale krom mého stále nedostačujícího času na psaní a čtení, jsem vůbec, ale vůbec neměla náladu :/.
Nicméně včera večer jsem dostala hroznou chuť něco napsat (ale nějak jsem se k tomu nedostala), takže proto píšu až dnes :) Snad se ta moje delší neaktivita obrátí a články budou vycházet častěji!
Btw. měla bych se momentálně učit literaturu a němčinu, ale jaksi školu odsouvám stranou..:D Dnes jsem tu pouze pro vás!

JINAK! Pokud jste si všimli, tak jsem trochu pozměnila vzhled mého blogu (pokud si na něj ještě vůbec pamatujete :D). A na místo růžovoučké tu na vás vykukuje lososová a světlounce fialová barva. Určitě mi dejte vědět, jak se vám tahle změna líbí nebo nelíbí. Za mě je to rozhodně +, jelikož už mě z té růžové bylo tak trochu mdlo.. Také nově najdete v postranní liště, kterou si musíte rozkliknout, informace o mně, kdo to vlastně jsem, a co ráda dělám. Dále tam taky vždy najdete obrázek knížky, kterou zrovna čtu :).

To by bylo pro začátek a teď rovnou k náplni celého dnešního článku! Ukážu vám totiž knížky, co jsem přečetla v měsíci lednu. Předem upozorňuji, nečekejte tu hromady a hromady knih, ale i přesto doufám, že vás přečtené knížky zaujmou.



Na uvedené fotce vidíte mé dvě přečtené knížky. Bohužel je nemám pospolu, ale pouze v koláži, nicméně Oheň a plamen už jsem vrátila zpátky do knihovny. Dohromady je to 668 stran :).


Jako první tu mám tedy druhý díl trilogie od Jenny Han a Siobhan Vivian - Oheň a plamen. Tuhle knížku jsem si zamilovala už od samého začátku čtení ❤. Četla se neuvěřitelným tempem (ano i mně, největšímu pomalučtenáři pod sluncem :D). Za mě rozhodně lepší než první díl Oko za oko. Mělo to více akce a celkově, co si budeme, začátky sérií jsou (alespoň pro mne) velkou nudou. Nejvíce, čeho jsem se asi před čtením této knihy bála, bylo to, že si nebudu absolutně nic pamatovat z předešlého dílu, který jsem četla někdy v červenci. Ale naštěstí jsem se v průběhu čtení rozpomněla, jelikož se tam spousty věcí opakovaly.
Nejvíc mě, ale dostal konec! Jako jo, něco málo jsem předvídala, ale všechno rozhodně ne! Pokud z vás někdo četl, tak mě asi chápe, tohle byla bomba a už se nemůžu dočkat třetího dílu, který vychází, tuším že koncem dubna :)❤. Hodnotím samozřejmě 5*/5*!!!


No a druhou a zároveň poslední knihou přečtenou v lednu, byl třetí díl (opět trilogie) a to Univerzity výjimečných - Odveta.
Tak za mě je to takový průměr. Řekla bych, že kdyby jsem od tohoto dílu neočekávala tolik, kolik jsem očekávala, tak by se mi možná líbil i více, ale tak nevadí, no :D. Tím však neříkám, že byla kniha špatná. To ne! Ale za mě je stejně nejlepší dvojka a jednička. Ani nedokážu přesně popsat čím mě tento díl tolik nezaujal.. Nakonec jsem ale přeci hodnotila 4*/5*.
Nicméně to rozhodně nemění názor na tuto trilogii! Byla vážně skvělá, to ano ❤. I konec si myslím, že je dobře napsaný. Takže celkově ji hodnotím všemi pěti hvězdičkami!

A to by bylo vše z mých přečtených knih. Chtěla bych dělat přečtena každý měsíc, tak snad to dodržím :). Děkuji za Váš čas věnovaný mému článku a budu se na Vás moc těšit příště! Papa ❤

S láskou Sarah



Komentáře

  1. Skvělý článek😍😍 Tenhle vzhled blogu je boží💛 Ale nejsi největší pomaločtenář! To jsem já! 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee! Děkuju moc ❤! Ale schválně že jsem pomalejší!:D

      Vymazat
  2. Já s Janny Hann teď začínám s její sérií Všem klukům, které jsem milovala, četla jsi to? Jinak se mi strašně líbí tvůj styl písma, píšeš jako bys mluvila přímo se mnou tady u mě doma, to je hezký...:)

    https://knihynejsouzlo.blogspot.cz/

    Tánička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moooc❤! To mě velice těší :)! Jinak sérii Všem klukům, které jsem milovala jsem četla a zrovna si dávám rereading. Je to asi má jedna z nejoblíbenějších sérií vůbec! Snad se ti bude líbit taky :)..

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje čtecí návyky - TAG:

Ahoj! Přestože už je asi 20 minut po půlnoci a můj mozek už nefunguje na plné obrátky, tak jak bych chtěla, jsem si pro vás připravila článek, respektive tag :).  Když jsem dnes večer různě brouzdala po internetu a koukala na různé blogy, tak na mě vyskočil tenhle tag, který pojednává o čtecích návycích a docela mě zaujal, takže jsem si řekla, že ho zkusím také.  No, uvidíte sami, jdem na něj! 1.) Máš doma nějaké místo na čtení? : Jelikož doma čtu asi ze všeho nejvíc, tak ano, těch míst mám hned několik..  Nejčastěji a nejraději čtu v mé milované posteli, kterou bych za nic na světě nevyměnila! :) Poté také ráda čtu v obýváku, kde se hezky zavrtám do křesla s dekou a čajíkem. No, a teď v létě jsem samozřejmě dosti trávila čas s knížkou venku, nejraději někde na zahrádce pod stromem, pěkně ve stínku a chlazeným pitím :D. 2.) Záložka nebo kousek papírku, který se válí poblíž? : Já si hrozně potrpím na záložky, takže nepřipadá v úvahu, abych si knihu jen tak založila l

RECENZE: Den co den - David Levithan

Ahoj! :) Dnes jsem si pro vás připravila opět recenzi a to na knihu Den co den od Davida Levithana. Kniha patří do trilogie, což jsem zjistila až na konci knížky :D, ale osobně mi to vůbec nevadí, jelikož jsem si tento příběh opravdu zamilovala.. Takže jsem si hned po dočtení, rezervovala v knihovně další díl! Autor: David Levithan Nakladatelství: CooBoo                                                       Počet stran:  342 stran Rok vydání:  2013                                               Hodnocení: 10/10 Anotace:                                                                             Den co den jiné tělo. Den co den jiný život. Den co den zamilovaný do té samé dívky. Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada - vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného, a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a za

PŘEČTENO za červenec a srpen

Zdravím všechny knihomoly! Jelikož již bohužel odstartoval nový školní rok, tak přicházím s novým článkem a to s celkovým shrnutím knih, které jsem za prázdniny přečetla :). Dohromady je jich 10 a teď vám je postupně ukážu. Jdeme na ně! :) První přečtenou knihou jsou Kečupová mračna od Annabel Pitcher. Kniha mě zaujala hlavně obálkou a neobvyklým názvem. Knížka vypráví o dívce Zoe, která se svěřuje pomocí dopisů jednomu vězňovi v Texasu. Provedla totiž něco s čím se nedokáže smířit a proto se to také bojí vyslovit nahlas. Příběh se odehrává v přítomnosti, i v minulosti, což se mi na knize líbilo. Celkově jí dávám 3,5 / 5. Dále je tu kniha spisovatelky, od které jsem si chtěla už delší dobu něco přečíst. Jedná se o Lolu a kluka od vedle od Stephanie Perkins. Kniha vypráví o středoškolačce Lole (její celé jméno je Dolores a já převelice děkuji autorce, že zvolila po dobu vyprávění verzi kratší, jelikož se mi vždy pod jejím celým jménem hned jednoznačně vybaví Dolores Um